maandag 31 maart 2014

Ze zeggen dat ik op TV ben!



Zeg, ik ging net de krant halen en toen zeiden de buren dat ze mij op televisie hebben gezien! En ook de thuiszorg en iedereen heeft het erover maar ik weet daar helemaal niks van! Hoe zit dat nou?
Dat klopt wel, ze bedoelen de serie bij Omroep Gelderland: Vergeet mij niet!
Ja, ik weet wel dat ik gefilmd ben, maar daar hebben we toch nog niks van gezien?
De serie is nog maar net begonnen, maar we hebben de afleveringen samen gekeken. J en D waren er ook bij.
Waren jullie dan hier? Bij mij thuis? Ik weet dat helemaal niet meer, daar maak ik me toch wel zorgen over.
Dat snap ik heel goed, maar helaas kan ik daar niets aan veranderen. We kunnen wel nog een keertje kijken, misschien weet je het dan wel weer.
Ja, dat wil ik wel en dat probeer ik ook steeds maar ik kan die zender niet vinden op de TV.
Het is makkelijker om op de iPad te kijken, want op TV wordt het alleen op dinsdag uitgezonden.  Dat zal ik je dinsdag laten zien als er weer een nieuwe aflevering komt. Kijk hier staat het op de iPad: Vergeet mij niet! Ik zet het nu aan.
Oh, maar dit heb ik al wel eerder gezien, ik speel daar toch ook in mee?
Precies, kijk, daar ben je al!
Oja, nou weet ik het weer.

En hier de link om terug te kijken
(klik op dinsdag)

4 opmerkingen:

  1. Goh Nicole, wat leuk! En wat lijken jij en je moeder op elkaar. Je moeder is nog héél goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Inge, voor de mooie complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Nicole, wat mooi dat je deze blog bijhoudt en dat je samen met je moeder aan deze documentaire hebt meegewerkt. Bijzonder, want voor velen is het publiekelijk 'toegeven' van deze ziekte nog een groot taboe . Zou ik jou misschien een vraag mogen stellen? Op dit moment zijn wij (op zeer korte termijn) voor een nieuwe zorgformule voor mensen met dementie op zoek naar 'gezichten' voor onze campagne. Wij willen een aantal mensen met dementie door een goede fotograaf laten portretteren. Ik vroeg mij af of je moeder daar eventueel interesse in zou hebben. Zoja, dan vertel ik je graag vrijblijvend meer over ons initiatief. Hartelijke groet, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Peggy,
    Dank je voor je complimenten. Mijn moeder en ik willen de ziekte juist uit de taboesfeer halen. Ik weet niet of zij mee zou willen werken. Kun je mij mailen met deze vraag? nicolegiling@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!