woensdag 5 maart 2014

Ze hebben mij toch gefilmd?


Weet jij nog hoe dat is gegaan met het filmen? Ze hebben mij toch gefilmd?
Ja, dat klopt. Je bent de afgelopen maanden een aantal keer gefilmd en daar wordt nu een film van gemaakt, of eigenlijk een serie.
Was dat bij de kapper?
Ja, onder andere. Je bent ook gefilmd bij de Schouwburg met Vier het Leven, bij de dagopvang en wij samen bij het zwemmen en..
Ik weet dat helemaal niet meer, en ging het dan alleen om mij? Waaróm dan eigenlijk?
Omdat je zo bijzonder bent hahaha. Nee, het is omdat je óndanks de Alzheimer nog altijd goed thuis kan blijven wonen. Er is in beeld gebracht hoe je dat dan doet, je dagelijks leven zeg maar. Dus tóch omdat je zo bijzonder bent want heel vaak gaan mensen dan naar een verpleeghuis.
Daar ga ik niet naartoe hè, dat weet je wel. En hebben ze alleen mij gefilmd?
Nee, er zijn nog een paar mensen gefilmd die ook Alzheimer hebben.
En komt dat dan in de krant te staan? Of schrijf jij dat op je blog?
Het komt niet in de krant maar op TV want het is een film!
Echt waar? En kom ik dan op televisie? Oh, wanneer dan?
Over ongeveer twee weken wordt het uitgezonden, en de eerste aflevering gaan we met die andere mensen samen kijken. Daar zijn we allemaal voor uitgenodigd.
Nou, je maakt me wel héél nieuwsgierig!

1 opmerking:

  1. The information you've provided is useful because it provides a wealth of knowledge that will be highly beneficial to me.Iphone Reparatie Utrecht Thank you for sharing that. Keep up the good work.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn welkom!