maandag 4 maart 2013

Zemelen


Hallo Nicole? Met je moeder. Zeg, klopt het dat jij voor mij zemelen hebt meegebracht?
Ja, en ik heb er ook een briefje opgeplakt.
Ik kan ze nergens meer vinden. Zit het nou in een bakje of een zakje want dat kan ik me niet herinneren.
In een zakje, maar als je dat openmaakt moeten ze in een bakje want anders heb je zo overal zemelen liggen, het is heel fijn spul.
Wat voor bakje dan?
Een vierkant doorzichtig plastic bakje met een witte deksel. Ik had het even in de afwasmachine gezet zodat je het daarna kon gebruiken.
Oh, even in de afwasmachine kijken...
Dat was vorige week, ik denk dat het daar nu niet meer in staat. Kijk maar even in de grote kast.
Grote kast, grote kast. Die linker? Of die rechter?
Maakt niet uit, kijk maar even.
Oh, dát bakje! Ja, nu heb ik het en het zakje met zemelen zit erin. Hèhè, maar goed dat ik jou even bel.
Ga je het in de yoghurt doen?
Ja, ik heb hier een schaaltje yoghurt staan, dan kan het daarin.
Ok, eet smakelijk dan maar.
Dankjewel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!