donderdag 14 februari 2013

Wat eet je vandaag?

Mam, weet je al wat je gaat eten?
Ja, wacht even, ik zal even naar de keuken lopen... ik heb nog rijst geloof ik.... oh nee, er ligt helemaal niks in de ijskast.
Helemaal niks? Hoe kan dat nou?
Oh, maar hier in de vriezer ligt van alles zie ik... erwtensoep, die zal ik er maar even uithalen. Dan eet ik die straks wel op.
Ik had daar een heel klein rookworstje bij gelegd toch?
Ja, maar die heb ik bij de zuurkool opgegeten.
Heb je de zuurkool gemaakt? Was het lekker?
Ja, heerlijk. Ik heb daar trouwens nog wat van over, dat ga ik vanavond maar opeten denk ik. Het staat in de ijskast.
Oh, en de erwtensoep dan?
Ja, die heb ik er net uit gezet, dan eet ik die straks want vanmiddag heb ik een paar eieren gegeten.
Huh?
Voordat ik even ging liggen straks, toen heb ik ook wat gegeten maar nu is alles op geloof ik.
Wat ga je nou vanavond eten?
Ik denk dat ik die rijst maar op ga maken, die kreeg ik van de week van de Gasterije, met kip geloof ik.
Maar hoe zit het dan met de erwtensoep?
Ja, die staat hier op het aanrecht maar die zet ik wel terug in de ijskast, dan eet ik die morgen wel op.
En de zuurkool?
Ja, die eet ik dan zometeen op want die was heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!