vrijdag 22 februari 2013

Sleutel kwijt #1

Zeg Nicole, ik vond een zakje met sleutels en toen dacht ik dat die sleutel van de meterkast buiten hier misschien bij zou zitten. Kun jij er even naar kijken?
Laat eens kijken? Jeetje, dit zijn sleutels van vroeger Mam. Ik herken deze nog van ons oude huis, en deze ook...voordeur, achterdeur...
Hoe weet je dat?
Ik herken ze gewoon, deze zijn heel oud hoor. Die van de meterkast zit er echt niet bij. Ik zal erover bellen met de Volkshuisvesting want je bent die sleutel nu al zolang kwijt, die komt niet meer boven water.

Met de Volkshuisvesting, waarmee kan ik u van dienst zijn?
Hallo, ik bel namens mijn moeder. Zij is al heel lang een sleutel kwijt van de meterkast buiten. Om hem dicht te houden stopt ze er nu steeds een stuk karton tussen maar het waait steeds open. Ik vroeg mij af of daar iets aan gedaan kan worden?
Dat moet ik even overleggen met de securityafdeling. Een ogenblikje alstublieft...... Hallo? Ik heb even overlegd, het slot kan wel vervangen worden, en ik geef graag die opdracht, maar dat kost ongeveer € 200,- en dat moet uw moeder dan zelf betalen.
Echt waar? Dat is wel heel veel geld voor het kwijtraken van een sleutel, dat gaat ze natuurlijk niet doen. Toch bedankt voor het navragen.
Graag gedaan, dag mevrouw.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!