donderdag 21 februari 2013

Broer en zus bij de Dagopvang

Hoi Mam, ik kom je halen.
Gezellig, waar gaan we dan naartoe?
We gaan koffiedrinken bij de dagopvang.
Oh? Daar weet ik niks van, moet ik daar dan naartoe?
Alleen als je het gezellig vindt, anders hoeft het niet.
Ik ben daar toch al eens geweest? Is dat ook waar Papa was?
Nee, die ging daar naartoe om te kaarten.
Oja, kaarten, dat deed ik daar toch ook zelf?
Ja, klopt, maar dat doe je al een tijdje niet meer. En nu gaan we er koffiedrinken, ga je mee?
Ok, laten we maar gaan kijken.

Heeee! Daar is mijn zus! Hallo zus!
Oooh, broer! Wat doe jij hier nou! Zit je ook hier op de dagopvang? Wat leuk om jou te zien!
Ja, kom jij er ook bij? Gezellig! Hé allemaal, dit is mijn zus! Doe je jas uit zus, kom erbij zitten! Wil je koffie?
Eeeh, jaja rustig maar, ik kom eraan hoor.
Zal ik even helpen met je jas Mam, geef maar aan mij. Waar wil je zitten Mam?
Nou dáár ga ik zitten, naast mijn broer natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!