donderdag 25 augustus 2011

Klok met datum


Oh ja, handig, een nieuwe klok!
Met deze klok weet je voortaan precies welke dag het is.
Wed? Wat betekent dat? Weduwe?
Nou...we hadden het er laatst nog over en toen zei je dat je de dagen wel wist in het Engels. Het is Wednesday, dus woensdag. Ik zal hem trouwens meteen gelijk zetten want het is donderdag vandaag.
Oooh, wednesday, jaja.
En dan hang ik hem in de plaats van deze, hier in de keuken goed?
Ja, die klok had ik ook al van jou gekregen hè? Die had je toch in Valkenburg gekocht?
In Maastricht, dat je dat nog weet.
En waar laat je die nu?
Ik heb hem even in het kleine kamertje gezet op het schapje.
Dat is goed, als er iemand komt zal ik vragen of die daar opgehangen kan worden.
Ok.
Die klok heb ik nog met je vader gekocht in Maastricht.
Nee Mam, die heb ík voor je gekocht in Maastricht.
Och ja, dat had ik net even anders in mijn hoofd gezet, jíj hebt die klok gekocht.
Nou kijk eens, zo hangt ie goed hè? Voor je verjaardag!
Oh ja, ik ben jarig. Allemachtig, nou ben ik al tweeëntachtig...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!