woensdag 20 juli 2011

Verslaafd

Hoi Mam, met mij. Hoe gaat het?
Ik wou er net uit gaan om boodschappen te doen.
Nu nog? Je maakt zeker een grapje.
Hoezo? Is het al te laat dan?
Het is 19.00 uur, de winkel is dicht en daarbij, je gaat er 's avonds toch niet meer uit?
Ik heb al weken geen chocola gehad, en ik heb helemaal niks meer in huis.
Zeg, we hebben anders afgelopen zaterdag boodschappen gedaan. Je kocht toen een grote doos bonbons en een pak koekjes. Is dat al op?
Heb ik dat zaterdag pas gekocht? Daar weet ik niks meer van. En heb ik dat allemaal opgegeten?
Ik denk het wel, als je het nu niet meer hebt.
Even in de kast kijken. Ja, niet dat ik verslaafd ben of zo...
Nee, dat lijkt maar zo haha
Ik kan natuurlijk ook even naar de benzinepomp gaan.
Nou zeg, je bent echt verslaafd!
Ik maak maar een grapje..
Jaja, weet je wat? Doe dat maar, haal maar chocola bij de benzinepomp. Daar hebben ze van die grote repen.
Neenee, ga me nou niet overhalen! Ik ga er niet meer uit hoor.
Gelukkig dan maar, ga maar lekker tv kijken of zo.
Dat zal ik doen. De groetjes daar.
Ok, doei, dag Mam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!