zaterdag 23 juli 2011

Niet appetijtelijk

Hoi Mam, waar ben je?
Nicole? Ben jij dat? Ohja, ik hoor het aan je voetstappen.
Waarom lig je in bed? Was je moe of is er iets aan de hand?
Nee, eeh, ik weet eigenlijk niet. Ik was moe denk ik. Maar ik sta nu wel op.
Ben je druk geweest vanochtend?
Ik weet niet, er zijn wel mensen geweest.
De thuiszorg zeker, die heeft vanochtend geholpen met aankleden.
Ja, die komen steeds, maar waarvoor eigenlijk? Ik ben toch niet ziek?
Nou, je hebt Alzheimer...
Oh ja. Ja, hm, ik weet het alweer. Maar soms komt een man me helpen met douchen. Dat vind ik heel vervelend!
Dat mag je best zeggen hoor. Dan vraag je of hij op de gang wacht en doe je het toch zelf.
Ja, dat doe ik ook. Het was ook heel geen appetijtelijke man ook nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!