donderdag 16 juni 2011

Weekendjeweg #5

Wat denk je, zullen we gaan zwemmen?
Zwemmen? Ik heb helemaal geen badpak bij me.
Jawel hoor, dat hebben we ingepakt.
Oh ja? Nou, dat zal wel niet meer passen.
Toevallig wel, want je hebt het aangepast voordat we weggingen.
Ja? En paste het? Niet te geloven.
Waarschijnlijk is het nu nog wel rustig in het zwembad, zullen we het doen?
Hm, ik weet niet hoor.
We kunnen het toch proberen? Het zwembad is vlak naast de lift.
Ok, laten we het dan maar proberen.

Kijk, aan deze kant kun je er zo inlopen. Hou je maar vast aan de reling en aan mij.
Het is wel lekker warm water. Niet te ver!
Het is niet diep hoor, je kunt overal staan. Probeer maar te zwemmen.
Ik durf de reling niet los te laten, ik oefen hier wel wat met de benen.
Vind je het wel lekker?
Ja heerlijk! Maar goed dat we gegaan zijn, kijk ik zwem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!