dinsdag 14 juni 2011

Weekendjeweg #3

Hoe lang ben ik hier nou?
Vanaf vanmiddag.
Hoe kan dat nou. Ik ben hier toch al heel lang?
Vanmiddag zijn we hier aangekomen.
En wanneer ben ik hier dan eerder geweest?
Je bent hier nu voor het eerst.
Maar ik ben hier toch al eerder geweest? Ik ken dit allemaal al.
Nee, echt niet. We zijn vandaag hier naartoe gereden en je bent hier nu voor het eerst.
Maar, waar ben ik dan nu?
In het hotel, bij de zee.
Hotel? Hoef ik hier dan niet te blijven?
Nee Mam, we zijn een weekendje weg, dit is vakantie.
Ik begrijp er helemaal niks meer van.
We zijn gezellig 3 daagjes weg. Het is nu zaterdag en maandag gaan we weer naar huis. Maar eerst genieten van de zee en het hotel, goed?
Ok, maar ik begrijp er helemaal niks van dat ik hier al eerder ben geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!