vrijdag 3 juni 2011

Vier het leven #1

Moet je kijken, ik kreeg deze brief van Vier het leven. Ze hebben me opgegeven voor deze voorstelling zonder dat ik dat wist.
Die voorstelling heb je zelf gereserveerd.
Oja? Volgens mij niet, en het geld is ook gewoon van mijn rekening afgeschreven.
Dat doen ze heus niet zomaar. Je hebt waarschijnlijk opgebeld. Ik weet nog dat je tegen me zei dat je graag naar Pia Douwes wilde. De reservering is dus gelukt. Het wordt vast een mooie voorstelling.
Dat denk ik ook wel maar ik voel me nog niet goed genoeg om naar de schouwburg te gaan.
Weet je, geld terug krijgen lukt nu toch niet meer als je afzegt. Je kunt net zo goed even afwachten hoe je je vrijdag voelt. Het is pas woensdag dus wie weet ben je vrijdag fit genoeg om te gaan.
Dat is ook wel zo, ik wacht het dan wel even af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!