maandag 6 juni 2011

Maaltijdbezorging

Nou hebben ze 3 dozen met eten gebracht!
Dat is voor het weekend, dan komen ze niet elke dag. Je hebt nu een voorraad voor vrijdag, zaterdag en zondag.
Wat voor dag is het vandaag dan?
Vrijdag.
Dan mag ik die 2 dozen wel in de ijskast zetten.
Die dozen zijn al leeg, dat heb je er blijkbaar al ingezet.
Ohja? En wat zat daarin dan?
Dan moet je even in de ijskast kijken.
Hm, al dat eten hoef ik niet hoor. En het is ook niet lekker.
Mam, het is de beste catering in de regio. En de enige die het warm bezorgt.
Ik ga liever zelf koken, zeg het maar af.
Nee, dat doe ik niet want je kookt niet zelf.
Wat deed ik dan hiervoor? Ik kookte toch altijd zelf?
Nee, ik haalde kant en klaar eten bij de slager. Dat vond je ook niet altijd lekker en het is te zout. Nu je zoutarm moet eten is dit beter.
Ik dacht dat ik altijd zelf kookte.
Dat ging al een hele tijd niet goed, daarom zijn we daarvan afgestapt.
Hm -zucht-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!