zaterdag 28 mei 2011

Maandagochtend, 05.55 uur

Hoi, wat is er aan de hand?
Och, ik ben zo blij dat jij er bent, ik ben zo bang!
Wat is er met je, wat voel je?
Ik voel me benauwd als ik ga liggen. En ik heb hartkloppingen en pijn hier bij m'n hart.
Hoe lang al?
Dat weet ik niet, allang. Ik kon niet slapen. Ik heb geprobeerd het bed iets hoger te doen maar dat lukte niet. En ik heb ook een kussen gepakt maar het hielp niet. Ik ben zo benauwd als ik ga liggen.
Heb je dan de hele tijd gezeten? Heb je wel geslapen?
Dat denk ik niet, het begon al om een uur of 12. En om 2 uur was het zo erg, maar ik durfde niet op de knop te drukken. Ik heb gewacht tot er wel iemand uit bed zou willen komen.
Mam, als je niet in orde bent moet je drukken, daar is die knop voor! Natuurlijk komen we voor je uit bed!
Ik denk dat het door die nieuwe pillen komt. Die heb ik nu 2 keer ingenomen, daar ben ik helemaal niet goed van. En het zijn er ook zoveel.
Ik zal de dokterspost bellen, dan horen we wat het beste is om te doen ok?
ok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!