zaterdag 28 mei 2011

Foto's van het hart

Met de afdeling cardiologie.
Goedemiddag, ik ben afgelopen donderdag met mijn moeder bij de cardioloog geweest. Er zijn hartfoto's gemaakt. Wij kregen de uitslag van de hartfotos op dezelfde middag te horen. Dat was fijn want we hoefden dan niet een dag later terug te komen. De cardioloog bekeek de fotos en gaf daar meteen de uitleg bij. Daarna heeft zij een recept uitgeschreven voor nieuwe medicijnen, maar toen ik dat op wilde gaan halen merkte ik dat er een heel verkeerde naam op stond. Nu vraag ik me af of wij wel naar de goede foto's hebben zitten kijken?
Oh, dan is er een vergissing gemaakt. Ja, die foto's kloppen wel hoor, maar ik begrijp dat u dat nu niet meer vertrouwt.
Nee, het liefst zou ik de afspraak overnieuw willen doen met de juiste rapportage erbij.
We maken gewoon een nieuwe afspraak. Kunt u volgende week terugkomen?
Ja dat is goed, in elk geval bedankt.
Niks te danken, tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!