zondag 29 mei 2011

De Cardioloog zegt...

Hallo mevrouw, nou we hadden niet verwacht u zo snel terug te zien hè. Maar ik zal zorgen dat op mijn afdeling komt, dan kan ik u zelf in de gaten houden.
Wat gaat er nu gebeuren?
U moet eerst dat vocht kwijtraken. Waarschijnlijk heeft een van de medicijnen ervoor gezorgd dat u extra vocht vast ging houden, daar bent u benauwd van geworden. We gaan nu kijken op welke medicijnen u goed reageert. Daarvoor blijft u een paar dagen in het ziekenhuis.
Ziekenhuis? Oja, ik ben in het ziekenhuis.
We hadden voor aankomende donderdag die slokdarmecho ingepland maar die zal ik zometeen afzeggen. Eerst maar even kijken of we van die benauwdheid af kunnen komen hè.
Slokdarmecho?
Ja, in verband met de operatie aan uw lekkende hartklep.
Operatie?
Maakt u zich daar geen zorgen over, zoals ik al zei, we gaan u eerst van die benauwdheid afhelpen hè.
Oh, ok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!