zaterdag 16 april 2011

Medicijnen #1

Met de huisarts van uw moeder, u wilde overleggen over de blaasontsteking van uw moeder?
Ja, want ze klaagt er nu alweer over terwijl deze week net de -ik geloof- vijfde kuur afgelopen is.
Ik ga haar dan nu een onderhoudskuur voorschrijven, voor 3 maanden. Die moet voorkomen dat ze opnieuw blaasontsteking krijgt.
Nu is het zo dat ik aanstaande maandag uitslagen van de geriater krijg, ook hij heeft daar onderzoek naar gedaan, maar dat is inmiddels 2 weken geleden. Daarna heeft ze alweer een kuur gehad en nu schrijft u dus weer iets anders voor? Wat zal hij gaan zeggen?
Waarschijnlijk hetzelfde als ik want deze kuur wordt doorgaans voorgeschreven als de blaasontsteking niet over gaat.
Ik ga het hem in elk geval wel vragen.
Ja, doet u dat maar. Ik zorg er in elk geval vast voor dat zij de medicijnen vandaag nog krijgt.
Ok, bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!