vrijdag 15 april 2011

De telefoon gaat...

Huh oh, Hallo?
Hoi Mam, met mij. Haal ik je ergens vandaan?
Ja, ik zat met de benen in de hoogte en nou flikkerde ik zowat uit de stoel.
Flikkerde? He, wat zeg je nou?
Ja nou, ik zat in een dekentje gewikkeld, en ik viel echt bijna op de grond. Dat is geen grapje hoor!
Je moet de telefoon ook naast je neerleggen als je in die stoel gaat zitten met de benen in de hoogte.
Ik heb dat wel geprobeerd maar dan ligt die draad door de kamer. Dat lukt niet.
Maar Mam, de telefoon is draadloos, die kun je toch gewoon naast je neerleggen?
Oh, bedoel je zo...daar had ik niet aan gedacht. Hij moet toch op dat toestel liggen?
Ja, als je naar bed gaat leg je hem er weer op, dan laad ie wel weer op.
Dat is wel een goed idee ja, daar moet ik morgen dan maar aan denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!