zondag 20 februari 2011

Indicatie

Goedemiddag met de Thuiszorg. Ik ben vanochtend en vanmiddag bij uw moeder geweest. Dat ging allemaal goed hoor, maar ik moet u vertellen dat de indicatie niet toereikend is om 3x per dag bij uw moeder langs te gaan. Uw moeder heeft 4 tot 6,9 uur per week toegewezen gekregen, dat gaan wij niet redden.
Ik had ook een brief van het CIZ gekregen en had die conclusie ook al getrokken. Daarnaast vindt mijn moeder het zelf ook veel want ze vraagt steeds of dat wel nodig is, 3x per dag.
Vanaf morgen komen we dan 2x per dag: tussen 8.30 en 9.30 's ochtends en 's avonds om ongeveer 19.00 uur.
Laten we het maar proberen, we hebben toch het evaluatiegesprek gepland, dan kunnen we kijken hoe het gegaan is.
Dat is prima, dan zie ik u over 2 weken bij uw moeder thuis, tot ziens.
Bedankt, tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!