zondag 20 februari 2011

Andere tijden

Hoi Mam, ik schrijf even in je boek dat het anders is geworden met de Thuiszorg. Ze komen nu 2x per dag in plaats van 3x per dag.
Waarom dan?
Dat heeft te maken met het aantal uren dat ze in mogen zetten voor je. Maar eigenlijk is 3x ook wel veel, dat vond je toch zelf ook?
Oh, zeker allemaal bureaucratisch gedoe.
Ja, maar daar hoef je je niet druk om te maken, het is nu geregeld dat ze 2x komen.
Dat lijkt me wel beter ja, ik begreep toch al niet wat ze kwamen doen, ze doen helemaal niks.
Het gaat erom dat ze je ondersteunen zodat je zolang mogelijk op jezelf kan blijven wonen. Er is iemand in de buurt als je gaat douchen, en 's avonds komen ze kijken of je wel gegeten hebt en leggen je medicijnen klaar. Je moet zelf zoveel mogelijk blijven doen, zij nemen het niet over.
Ja dat met douchen is wel beter, dan voel ik me veiliger.
Ik heb de tijden in het boek geschreven, dan weet je wanneer er iemand komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!