zondag 30 januari 2011

thuiszorg aanvragen #5

Goedemiddag, ik bel omdat ik thuiszorg voor mijn moeder heb aangevraagd. Ik zou vandaag worden teruggebeld maar ik heb nog niks gehoord en het is al 16.15 uur.
U bent mij net voor! Ik wilde u net gaan bellen om te melden dat de thuiszorg maandag in kan gaan.
Maar ik had juist begrepen dat er eerst een gesprek zou zijn en dat het in het weekend al in zou gaan.
Het gesprek is dan maandag.
Dat gaat niet lukken. Mijn moeder heeft Alzheimer en kan niet alleen zo'n gesprek aangaan. Ik moet daarbij zijn en kan alleen vanmiddag of morgen.
Morgen is zaterdag, ik kijk even of... ja, ik zie dat iemand dienst heeft die ook intakes kan doen. Ik plan u dan in bij haar om 13.45 uur.
Helemaal goed, ik zorg dan dat ik bij mijn moeder ben om die tijd. Gaat het daarna dan meteen in?
Waarschijnlijk kan het dan maandag ingaan, want de roosters voor het weekend kan ik nu niet meer veranderen.
Ok, dan ga ik dat aan mijn moeder doorgeven, want ik dacht dat er morgen al iemand bij het douchen ging helpen. En dat had ik al tegen haar gezegd.
Nee, dat lukt dan niet.
Maandag is ook prima, als we het maar weten. In elk geval bedankt zover.
Tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!