zondag 30 januari 2011

Thuiszorg aanvragen #4

Hoi Mam, luister eens: ik heb thuiszorg voor je aangevraagd.
Oh? Waarvoor dan?
Je vind het toch een beetje eng om alleen te zijn bij het douchen? Er komt dan iemand die oplet of alles wel goed gaat.
Heb ik zoiets niet al eerder gehad? Toen ik aangereden was?
Ja, dat klopt maar dat is al 2 jaar geleden. Behalve bij het douchen komt er waarschijnlijk ook iemand die 's avonds meekijkt hoe het met koken en eten gaat.
Maar ik kook toch elke dag? Toch?
Ja dat probeer je wel, maar het gaat ook steeds vaker mis. En dan ga je eigenlijk naar bed zonder goed gegeten te hebben.
Dat is wel een beetje zo ja.
Ben je in de keuken? Ik wil graag dat je even in het boek opschrijft dat er morgen iemand komt.
Ja, ik ben er, wacht even... waar moet ik dat opschrijven?
Op de datum van morgen.
Wat is het vandaag? wacht even... niet zeggen... 4 februari?
Nee, het is 28 januari, vrijdag. Maar je moet het bij zaterdag zetten.
Wat moet ik erbij zetten?
Schrijf maar: "Hulp bij het douchen"
Hoe laat komen ze dan?
Ik denk tussen 9.00 en 10.00 uur, schrijf dat er maar bij. Staat het erop?
Ja, ik heb het opgeschreven.
Goed, ik bel morgen dan nog even hoe het gegaan is ok?
Ok, groetjes daar.
Doei, dag Mam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!