zaterdag 8 januari 2011

In de wachtkamer

Mam, weet je nog van die blog die ik zou maken?
Ja?
Die staat nu op internet, sinds gisterenavond.
O ja? En kan ik die dan ook oproepen met mijn computer?
Daar wil ik straks wel even naar kijken ja, maar ik heb alles ook uitgeprint op papier.
O? En waar is dat dan?
Dat ligt al bij je thuis, maar dat laat ik straks wel lezen als we thuis zijn. Ik krijg er via Twitter hele leuke reacties op.
O? Van wie dan?
Ik zal het je laten zien op mijn telefoon.
Kijk deze tekst en deze en deze.. het zijn collega's maar ook mensen die ik niet persoonlijk ken.
Ooo, wat leuk zeg! En waar kan ik het dan lezen waar dit over gaat?
Ik kan wel even een stukje laten zien, kijk..
Zere arm... oja dat had ik.. hihi, je hebt het wel precies opgeschreven hoe ik het gezegd heb...haha..o wat leuk, maak ik dat allemaal mee?
Ja, maar we zijn aan de beurt. Ik laat het verder zien als we weer thuis zijn ok?
ok.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!