vrijdag 14 januari 2011

Half één

Hoi, met mij. Hoe gaat het?
Helemaal niet goed, ik lig in bed, heb de dokter gebeld.
Wat is er aan de hand dan?
Als je eens wist hoe ik me voelde, en zo moe. Het ging gewoon niet vanmorgen. Vraag me af, nee, ik geloof niet dat ik gedoucht heb. Ik heb de dokter gebeld. Ik had ook wel op die knop kunnen bellen maar dat wou ik niet doen.
Als je op die knop drukt dan hoor je eerst een mevrouw die vraagt wat er aan de hand is en die belt mij dan op.
Het irriteert me dat ik die knop niet onder de douche aan kan houden. Ik ben zo bang dat ik val in de douche. Vooral s'morgens is het zo erg, dan voel ik me ongelukkig en angstig. Maar ik wilde niet op de knop drukken, dat heb ik ook tegen de dokter gezegd.
Hoe ging het gisteren dan?
Gisteren ben ik met de scootmobiel weggeweest dat was best wel prettig.
Hoe is het trouwens met m'n blog? Dat geeft tenminste nog een beetje vrolijkheid.
haha
Ik zit zo in over de schouwburg.
Waarom? Het is toch een leuk uitje?
Het is nou een beetje gezakt met de hartkloppingen, maar ik kan nergens naartoe, het kan niet. De dokter zou komen, maar ik weet niet wanneer. Ik weet ook niet wie ik gesproken heb. De assistente denk ik. Hoe laat is het?
Half één.
Oh, dat valt tegen. Ik dacht dat het later was. Ik weet ook niet of ik wat te eten in huis heb. Ik zal even kijken...wacht even...ik heb nog slavink...van wie is die erwtensoep?
Ja, die heb ik bij je in de vriezer gezet met rookworst, heb je die ook nog?
Nee, die heb ik bij de boerenkool opgegeten. Oh, ik zie dat het pas half één is. Ik dacht dat ik lang geslapen had. Dan ga ik maar een broodje eten.
komt er nog iemand langs vandaag?
Weet ik niet. Het is hier hartstikke koud.
Ga maar een boterham eten.
Ja, dat lijkt me wel wat. Het valt me mee dat pas half één is, ik dacht dat ik wel 3 uur geslapen had.
Weet je, indertijd kwamen ze me douchen. Weetjewel, toen ik aangereden was. Ik wil dat wel weer want douchen is m'n zwakste punt.
Dat kan wel, dan moet ik dat voor je gaan regelen bij de Thuiszorg.
Maar niet dat ze me ergens anders naartoe brengen! Nouja daar ben ik zelf bij...
Dat zal ik heus niet doen hoor. We regelen het toch steeds zo dat je juist thuis kan blijven wonen?
Hier moet het niet anders zijn, in dat nieuwe ding. Mensen zijn daar ook zo van: "Je mag hier niet zitten". Dat hoor ik van buren, die hebben daar kennissen wonen.
Volgens mij gaat het wel weer wat beter met je.
Ja dat klopt wel. Ik ben nu ook op. Maar ik zie erg op tegen de schouwburg.
Als je het maar niet af gaat zeggen. Je wordt opgehaald en thuisgebracht en het is steeds heel erg leuk. Morgen gaat het vast al beter. Geef jezelf een schop onder de kont en ga gewoon uit morgen!
Ik ben niet meer zo lenig...ik ben toch wel naar beneden geweest want ik had 2 zakken vuil en die zijn weg.
Was dat niet gisteren?
Nou maak je me in de war. Nee, ik geloof dat ik dat vanmorgen naar beneden gebracht heb. Ik ga een boterham eten.
Ok ik bel straks nog even dan.
Ok ajuus
Ajuus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!