zondag 23 januari 2011

Even tekenen

Mam, je moet hier even een handtekening zetten want ik ga thuiszorg voor je aanvragen.
Oh? Waarvoor is dat?
Het is een procedure: eerst heb je een indicatie nodig van het CIZ, daarvoor moeten deze 8 pagina's worden ingevuld en ondertekent. Dan duurt het nog 6 weken voor zij de indicatie geven en dan kunnen we met de Thuiszorg afspraken maken.
Er is nog niks ingevuld.
Nee, dat klopt. Ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar nu ik hier ben is het handig als je je handtekening alvast zet. Dan kan ik het van de week invullen en meteen versturen.
Ik hou er anders niet van om iets zomaar te ondertekenen.
Dat is heel goed, maar dit moet wel even. Ik beloof je dat ik niet stiekem invul dat je naar een verzorgingstehuis moet. Het gaat er juist om dat je thuis kan blijven wonen, maar met wat extra hulp van de Thuiszorg erbij.
Waar staat dat dan?
Dat heb ik nog niet ingevuld.
Er is nog helemaal niks ingevuld.
Dat klopt, dat doe ik van de week, maar dan kan ik niet even langskomen omdat ik aan het werk ben. Als je nu je handtekening zet kan ik het verder afhandelen.
Nou goed dan, waar moet ik tekenen?
Daar, in dat vakje, dankjewel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!