donderdag 6 januari 2011

Een boek over mijn moeder

Mam, weet je nog dat ik een boek over je wilde schrijven?
Nee, waarom zou je dat doen? Wat moet je nou over mij schrijven?
Waar we het zoal over hebben, bijvoorbeeld aan de telefoon. Een boek schrijven kan ook op internet, weet je wat een blog is?
Ja dat heb ik weleens gelezen maar wat is dat dan?
Het is een soort dagboek, maar dan op internet. Hoe zou je dat vinden als ik een blog over je schrijf en dat op internet zet?
Word ik dan beroemd? Wel leuk denk ik.. kunnen mensen dan reacties geven?
Ja, dat kan.
Heb jij ook volgers? Ja ik weet wel wat dat is hoor.
Haha, ja ik heb volgers en vrienden.
Op Hyves?
Ja, en op Twitter.
Maar zou je dat vervelend vinden?
Wat moet je nou over mij schrijven?
Bijvoorbeeld onze gesprekjes, je zegt vaak heel grappige dingen.
Oja? Wat dan?
Zoals daarnet over die pinguïns, dat zou ik zelf niet bedacht hebben. En als ik je aan de telefoon heb is het ook heel gezellig. Dus je vindt dat niet erg als ik dat zou doen?
Nee hoor.
Ik wil er wel bij zetten dat je Alzheimer hebt, vind je dat erg?
Nee... Als je maar niet mijn foto erbij zet, dat hoeft voor mij niet. Doe jij dat maar. Maar dan ga ik het wel bekijken natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reacties zijn welkom!